Start van mijn reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van maudbuijsman - WaarBenJij.nu Start van mijn reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van maudbuijsman - WaarBenJij.nu

Start van mijn reis

Door: Maud Buijsman

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Hier zit ik dan, op Schiphol. Ik wacht op mijn eerste vlucht, naar Wenen. Vanuit Wenen vlieg ik naar Addis Abeba (Ethiopië) en van daaruit naar Kilimanjaro. Op Kilimanjaro wordt ik opgehaald en naar mijn gastgezin in Arusha gebracht, waar ik gedurende mijn periode van vrijwilligerswerk zal verblijven.
Kortom.. Ik heb een flinke reis voor de boeg, maar.. het gaat echt gebeuren nu!
Mijn lieve nichtje Shanna is met me mee gegaan tot de check in, maar nu komt het toch echt op mij aan.
Gelukkig zijn de ergste zenuwen inmiddels verdwenen en is het tijd om te gaan genieten.
Want ook al is dit een avontuur dat voor mij ver buiten mijn 'comfort-zone' ligt, het is MIJN avontuur en ik heb er zin in!

  • 07 Juli 2014 - 21:11

    Ruud Buijsman:

    Je gaat idd ver uit je comfort-zone en daar is waar het gebeurt hè Maud!
    Wat een super ervaring ga je tegemoet!
    Geniet van elk moment en we volgen je blog uiteraard met grote nieuwschierigheid :-)
    Dikke kus vanuit Portugal.

  • 07 Juli 2014 - 21:59

    Shanna:

    Geniet van elk moment lieve maudje, ik ben super trots op je!!

  • 08 Juli 2014 - 16:32

    Bart:

    Lieve Maud, Ik ga elke dag kijken op je blog. Heel veel succes met ALLES. Zet um op. Dikke kus vanuit Bovenkarspel.

  • 08 Juli 2014 - 18:42

    Jip:

    Lieve Maud
    Wij zijn super trots op je en super benieuwd naar je avonturen! We kunnen je zo toch op de voet volgen, superleuk! Dikke kus

  • 08 Juli 2014 - 22:59

    Fiona:

    Hoi Maud wat een avontuur ... Maak er wat moois van xxx

  • 08 Juli 2014 - 23:02

    Bente:

    Hee lief zusje!
    Heel veel succes en plezier! We kijken elke dag wel een paar keer of je wat nieuws hebt geplaats hahaha!
    Ik hou van je!
    Kus je kleine zus

  • 08 Juli 2014 - 23:07

    Annemieke:

    Lieve schat,
    Dit is me 3e poging om wat te plaatsen en natuurlijk leef ik ook heel erg mee. inmiddels weten we dat je veilig bent aangekomen. Ik blijf je volgen op de voet!
    Dikke kus mama.

  • 09 Juli 2014 - 12:15

    Karin:

    Even proberen hoor lieverd of we uit dit zeiknatte Nederland een berichtje naar je kunnnen sturen. ( het zijn wel kleine lettertjes) Raar hoor om jullie hele familie versreid te zien of eigenlijk niet te zien haha. Ik hoop dat je reis goed is gegaan en dat al je dromen uitkomen. Ik leees en leef met je mee. Dikkke kus Karin

  • 17 Juli 2014 - 17:11

    Bernardette:

    Wat een avontuur en zo knap dat je doet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2014

Weer thuis

23 Juli 2014

Go with the flow

21 Juli 2014

Hakuna matata

16 Juli 2014

Het leven in Tanzania

11 Juli 2014

Ngarenaro hospital

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 5294

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: